A géppuskalábú lány. Best in Texas

Küldte: Áron


 







Grindhouse: Planet Terror (Terrorbolygó)


 




planet_terror.jpg




 


Robert Roudriguezt akkor szerettem meg, mikor megnéztem a Desperadót. Azóta különös figyelemmel tekintem a filmjeit. Írhatnék a Sin Cityről, az Alkonyattól pirkadatigról, vagy a kevésbé népszerű Kémkölykökről is, de a Terrorbolygó apropóját a közelgő hazai DVD megjelenése adja.


A film egy hagyományos zombis, világvégés, újrakezdős, szerelmes film... lehetne. Ilyen alapanyagból gyúrható lenne egy nagy film is, nagy költségvetéssel, pár Oscart be is söpörne. De ehelyett ez a film egy paródia.


Miután láttam, megnéztem gyorsan a Kaptárt és a 28 nappal/héttel későbbet, és azokat is végigröhögtem. Végig utalnak rá. Csak míg az előbb említett filmekben komolyan veszik, addig itt csak poénnak tekintik.


Soha fel nem derített történetszálak. Ki is ez az El Wray? Filmeken átnyúló szereplők, Earl McGraw (Alkonyattól Pikkadatig, Kill Bill, Halálbiztos), aki egyébként az egyik kedvencem az ilyenekben. Az álbénaság és nem utolsó sorban kitűnő színészek. Ezek teszik naggyá ezt a filmet.


Ha valaki kérdi, bátran ajánlom neki, vegye meg akár DVD-n, nézze meg, ha elsőre nem tetszik neki, nem baj, túl komolyan nézte. Nézze meg még egyszer! Nekem biztosan ott lesz a gyűjteményemben a díszdobozos kiadása.

No comments:

Post a Comment